Real Time Marketing cu Arnold Vieriu

//Real Time Marketing cu Arnold Vieriu

De curând am reușit să aducem în Cluj noi specialiști de marketing în cadrul serii YP, pe subiectul Real Time Marketing. Unul dintre speakeri este un tânăr director de SMM cu o viziune aparte și deja cu o experiență vastă a vieții de agenție. 

Haideți să îl cunoaștem!

Nume, vârstă, ocupație – 

Arnold Vieriu, 28 ani, Social Media Innovation Director la Tribal Worldwide România 

Cum ai ajuns să lucrezi în marketing ?

Cred că este și genetic: mama lucrează în marketing, în companie. De mic am fost atras de reclamele de pe tramvaie, mesajele publicitare, spoturi etc. Evoluția tehnologiei și apariția social media, a marketingului am prins-o aproape de la începuturile Facebook-ului, când am creat din curiozitate pagina de Facebook a ONG-ului în care activam acum mai bine de 10 ani. Mi-am dat seama că asta mă reprezintă abia după câteva workshop-uri de social media pe care le-am urmat în facultate. Atunci am zis: ”Eu mă duc la București să lucrez în agenție.” Și iată-mă aici 🙂

Ai fost atras și de alte domenii ? 

Ca să fiu foarte sincer, nu mă văd făcând altceva. Poate doar aviator, pentru că mă atrage foarte mult tot ce înseamnă avioane, aeroporturi etc. 

Ce provocări întâmpini în munca ta?

Fiecare secundă este o provocare și fiecare zi este diferită: de la situații de criză în social media apărute în miezul nopții până la postări contextuale care generează awareness – we have it all 🙂 

În fața publicului clujean ai fost invitat să vorbești despre real time marketing. Cât de relevantă consideri această abordare într-o strategie de comunicare?

Dacă vorbim despre un brand mainstream, cu siguranță real time marketingul se poate strecura în strategia acestuia și se pot face lucruri minunate care să aducă un plus valoare brandului. Totuși, real time marketing nu este pentru oricine, din acest motiv e bine ca unele branduri să zică ”pas” 🙂

Care sunt campaniile în care ați reușit să livrați o strategie de real time de efect?

Campania de care sunt cel mai mândru s-a întâmplat acum ceva timp, dar tot asta rămâne the best: #MecSalutaJunimea: https://vimeo.com/153229904 

Care este cel mai bun sfat pe care i l-ai da unui marketer care vrea să se focuseze pe această nișă?

Un critical check este mandatory în real time marketing: o scală, un metric, niște topicuri de urmărit – tot timpul trebuie ca filosofia brandului să se poată mula pe subiectul de real time marketing, altfel poți risca o criză de PR. 

Care este mesajul central al campaniei tale preferate?

Campania mea preferată: https://www.youtube.com/watch?v=ZB_JT6L38Uc 

E campania la care am zis cel mai din suflet: “de ce nu m-am gândit și io’ la asta?”

Care sunt ingredientele unei campanii reușite?

Aici pot spune clar: neprevăzutele și felul în care reușești să le gestionezi: o poți face bine și smart, iar campania devine reușită sau nu 🙂

Care crezi că sunt diferențele majore între abordarea companiilor de comunicare din București față de cele din Cluj-Napoca?

Apreciez creativitatea indiferent de unde vine ea, iar nivelul oamenilor care lucrează în agențiile din Cluj-Napoca sau Timișoara nu este deloc diferit de cel al oamenilor din București, așa că nici abordarea campaniilor nu cred că  este diferită. 

Cum vezi evoluția marketingului în următorii 20 de ani? Crezi că elementul de real time o să fie tot mai prezent?

1. Marketingul nu va muri niciodată, doar se va adapta.

2. Cred că real time marketingul va deveni tot mai relevant. 

Știm că ai început să activezi și pe partea educațională în programul Digital Nation. Te vezi în viitor mai implicat pe această latură?

Am fost foarte reținut cu privire la acest topic până acum, când au trecut 6 luni și am reușit să fac și un bilanț al activității mele ca mentor, dar mai ales a explorerilor din program. Faptul că am primit un feedback foarte bun și că oamenii deja implementează lucruri învățate în track mă motivează tot mai tare. 

Un sfat pentru comunitatea MARCOM din Cluj: 

Keep up the good work, guys. Fiți mândri că reprezentați Clujul și că faceți treabă awesome, indiferent de diferențele de bugete. 

Recent Posts

Cum ar fi să primești toate noutățile IAA YP Cluj direct în Inbox?

Fără spam, promitem!

2019-06-30T08:10:50+00:00

Evenimente

There are no upcoming events at this time.

Parteneri CompetitIAA8

Contact